About The Author

Super User
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. Lorem ipsum dolor sit amet.
TRANZY - Nouă aplicație de mobilitate urbană
Primăria municipiului Cluj-Napoca alături de Compania de Transport Public continuă procesele de digitalizare și utilizare a tehnologiilor actuale pentru a îmbunătăți experiența călătorilor. Începând de astăzi, suita de instrumente inteligente dedicate serviciului public de transport urban din Cluj-Napoca este completată de o nouă aplicație de mobil, TRANZY.
Modernizarea liniei de tramvai din municipiul Cluj-Napoca
I. Consideratii generale
Tramvaiul este un mijloc de transport în comun ecologic, de mare capacitate (peste 12.000 călători/oră şi sens), în condiţii de eficienţă şi economicitate (costuri de exploatare mai mici cu 30 % faţă de celelalte mijloace consacrate ale transportului în comun).
Din punct de vedere al utilizării străzii, acesta ocupă o suprafaţă specifică mai mică decât celelalte tipuri de mijloace de transport (traseu echivalent = 1,9).
Totodată, transportul urban cu tramvaie se poate adapta la fluxurile variabile de călători (funcţie de orele de vârf), prin adăugarea/reducerea numărului de vagoane la o garnitură fără implicarea personalului de deservire suplimentar.
Confortul pasagerilor este superior şi mai sigur, datorită mersului lin pe şine, fără a fi influenţat de starea tehnică a sistemului rutier adiacent, precum şi datorită acceleraţiei controlate şi a celor trei sisteme de frânare pe care le are în componenţă.
Prin introducerea transportului urban de călători CU TRAMVAIE, s-au creat premizele compensării unor inconveniente generale constatate în timp, astfel:
- saturarea capacităţii de trafic a tramei stradale, ca urmare a creşterii continue a fluxurilor de călători şi a gradului de motorizare;
- creşterea, în consecinţă, a timpului afectat deplasării cu mijloace de transport;
- creşterea consumului de combustibil şi de energie, ce poate să apară datorită apariţiei suprasarcinilor în reţea ;
- creşterea cheltuielilor de exploatare pentru înlăturarea defecţiunilor mijloacelor de transport în comun, datorate supraâncărcării acestora ;
- sporirea numărului de călători neplătitori, datorită aglomeraţiei ;
- pierderi potenţiale, prin activităţi creative şi productive nerealizate, datorate întârzierilor la program a publicului călător activ ;
- sporirea procentului, din bugetul de timp al fiecărui cetăţean afectat de transport în general şi de cel în comun în special, în dauna altor activităţi utile (odihnă, recreere) şi cu repercursiuni asupra capacităţilor creative ( ETC. ).
Planul de administrare al Companiei de Transport Public Cluj-Napoca
În prezent, flota CTP este compusă din 251 de autobuze, 9 microbuze, 112 troleibuze, 41 de autobuze electrice și 26 de tramvaie. Acesta deservesc 60 de linii de transport din oraș, și acoperă o distanță totală de 421 de kilometri. De asemenea, sunt deservite cu 26 de linii de transport și comunele Florești (6 linii), Baciu (5 linii), Chinteni (4 linii), Apahida (7 linii), Feleac (3 linii) și Ciurila (1 linie), un total de 328 de kilometri.
Anul trecut, în primele 11 luni ale anului, în Cluj-Napoca au fost realizate 160.791.221 de călătorii cu mijloacele de transport în comun ale companiei, estimarea CTP pentru tot anul fiind de 192.900.000 de călătorii. De asemenea, în perioada menționată, peste 17.000.000 de călătorii au fost înregistrate în zona metropolitană deservită de CTP.
Biroul Relatii clienti: Recuperare sume de la Automate; Modificari abonamente
Pentru solutionarea Cererilor, Reclamatiilor si Sugestiilor precum si pentru obtinerea Informatiilor privind Automatele, Validatoarele, Cardurile de transport si Abonamentele electronice ne puteti contacta astfel:
- Telefonic, la numerele: 0264 430 917; 0264 430 874; 0758 082 144;
- Electronic, prin formularul de CONTACT de pe site-ul nostru: http://ctpcj.ro/index.php/ro/contact-ctp
- la BIROUL RELATII CLIENTI (Bd. 21 Decembrie 1989, nr. 79A ); Orar: Luni-Vineri, 7:30-15:30
Informatii pentru persoane juridice
In vederea introducerii abonamentelor electronice pe cardul de transport ConnectCluj, avem placerea sa va oferim urmatoarele abonamente pentru angajatii dumneavoastra, cu posibilitatea administrarii convenabile a abonamentelor si a facturilor lunare.
Lista Stațiilor cu Automate și Validatoare
Utilizați Automatele din stații pentru:
1. Achizitionarea si reincarcarea Cardurilor Nenominale cu Abonamente Nenominale, Bilete electronice si Portofel electronic.
2. Reincarcarea Cardurilor Nominale cu Abonamente Nominale, Bilete electronice si Portofel electronic
3. Achizitionarea biletelor de hartie
4. Consultarea Cardurilor
5.Prelungirea abonamentului existent pe card
Instructiuni pentru achizitionarea titlurilor de calatorie de la automate
Utilizati Validatoarele din statii pentru:
1. Validarea Cardurilor de transport , daca pe card este incarcat un tiltu de calatorie care permite acest lucru: Abonament pe linie (daca linia trece prin acea statie); Abonament pe toate liniile cu numar nelimitat de calatorii; Bilete de timp; Portofel electronic. Nu se pot valida in statie Abonamentele cu numar de calatorii si Biletele de 1 calatorie, care se valideaza doar in mijlocul de transport.
2. Consultarea Cardului de transport