Fares
About The Author

Super User
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. Lorem ipsum dolor sit amet.
CTP - o companie care anual obtine profit
Excelența Sa, Jean-Hubert Lebet, ambasadorul Elveţiei în România, s-a declarat a fi plăcut impresionat de baza materială a Companiei de Transpot Public (CTP), de organizarea și eficiența serviciului public de transport metropolitan clujean și, mai ales, de faptul că anual CTP obține profit.
Așa după cum a subliniat și Excelența Sa, o asemenea performanță managerială este remarcabilă, în condițiile în care este cunoscut faptul că în multe orașe românești, de talia Clujului, sau metropole mult mai mari din Occident, transportul public de persoane funcționează pe pierdere.
CTP - un model în transportul public de persoane din România
Experţii de la Bruxelles ai Studiului de mobilitate în transportul urban în comun pe polii de creştere naţionali consideră Compania de Transport Public Cluj Napoca un model al transportului public de persoane urban şi metropolitan din România. În acest sens, experţii europeni arată că CTP este un model verificat şi consacrat la nivel naţional, la următoarele capitole:
- modernizare şi dezvoltare sistem de transport public de persoane
- accesare şi implementare fonduri europene
- management al resurselor şi eficienţă economică
- înfiinţarea Asociaţiei metropolitane şi extinderea sistemului de transport public metropolitan
- transformarea regiei în societate pe acţiuni
- soluţiile în infrastructură, cu precădere în ceea ce priveşte tramvaiul şi introducerea autobuzelor electrice
- implementarea sistemului de ticketing. În ceea ce priveşte acest din urmă aspect, experţii de la Bruxelles au organizat la Cluj o sesiune de analiză comparativă a sistemelor de ticketing implementate în polii de creştere Timişoara şi Cluj Napoca. În urma acestei analize a profesioniştilor a reieşit faptul că sistemul de ticketing din Cluj Napoca este net superior celui din Timişoara la toate capitolele.
Componenţa Consiliului de Administraţie al Companiei de Transport Public Cluj-Napoca SA
- Rusu Ioan
- Neag Gheorghe Liviu
- Paşcalău Paul Ionuţ
- Guttmann Szabolcs Istvan
- Macrea Maria Florica
- Sipos Alexandru
- Marcu Valtăr
- Afilierea politica
Director General: ing. Liviu Neag
Suma de recuperat de la Automat
CTP cere scuze călătorilor pentru eventualele neplăceri provocate de problemele tehnice apărute în procesul de emitere a titlurilor de călătorie la Automatele din Ticketing.
În cazul în care călătorul nu primește rest de la automat, dar primește o dovadă pentru SUMA DE RECUPERAT NUMERAR LEI:
Sistemul de ticketing
„Modernizarea și extinderea sistemului de transport public în comun în Zona Metropolitană Cluj-etapa I”
SISTEMUL DE VÂNZARE ȘI TAXARE AUTOMATĂ A TITLURILOR DE CĂLĂTORIE
Este un sistem complex bazat pe utilizarea cardului contactless ca suport pentru achiziționarea și validarea titlurilor de călătorie în rețeaua de transport public din Zona Metropolitană Cluj. Sistemul este alcătuit din 61 automate stradale pentru vânzarea titlurilor de călătorie, sistem de validare în mijloacele de transport și în stații, centre de vânzare și panouri de informare a călătorilor. Automatele dispun de camere de supraveghere și sisteme de securitate și alarmare.
INSTRUCTIONS FOR THE PURCHASE OF TRAVEL TITLES FROM THE AUTOMATIC MACHINES
1. Firmly press the button to purchase/choose tickets, on the screen of automatic machine.
2. Select: The area, the Number of tickets, and, optionally, non-fiscal receipt printing.
3. Insert cash or choose "Payment by card".
Purchase of NON-PERSONAL CARD
1. Firmly press the button "BUY CARD" on the screen of automatic machine.
2. Select the desired non-personal travel title: Subscriptions, Electronic tickets, Units of time or Fixed amount.
3. Select the desired options: Area, Number of travels, Lines, Period, etc. Press "Continue" button when required, and optionally, "Receipt" for printing the non-fiscal receipt.