Comunicat carduri elevi
In perioada 22.09.2017-23.10.2017 CTP Cluj-Napoca elibereaza pentru elevi cardurile de transport contactless incarcate cu abonamente gratuite de tipul: Abonamente gratuite pentru elevi pe 1 linie din Cluj-Napoca, Abonamente gratuite pentru elevi pe 2 linii din Cluj-Napoca si Abonamente gratuite pentru orfani pe toate liniile din Cluj-Napoca. Emiterea fiecarui card contactless pe baza documentelor puse la dispozitie este un proces de durata, ca urmare s-a alocat o perioada mai lunga pentru emiterea acestor carduri decat in cazul legitimatiilor de hartie emise in anii anteriori.
Pentru a asigura dreptul la transport gratuit conform reglementarilor in vigoare, CTP Cluj-Napoca aduce la cunostiinta elevilor si parintilor urmatoarele informatii:
1. Pana la primirea cardului de transport contactless elevii pot circula cu abonamentul de anul trecut, cu exceptia elevilor din clasele 0 (zero), a-V-a (cinci), a IX-a (noua) care vor circula cu carnetul de elev vizat la zi.
2. Cardul de transport trebuie validat la fiecare calatorie utilizand validatoarele din mijloacele de transport in comun sau din statii, prin apropierea cardului de zona marcata cu cercuri concentrice. Abonamentul este valabil si pe alta linie decat cea pe care este abonamentul, dar numai pe TRONSONUL COMUN al celor doua. Pentru validare trebuie apasat butonul „TRONSON COMUN” aflat pe ecranul tactil al validatorului, inainte de a apropia cardul pentru validare. Validarea pe tronson comun se poate face doar in mijlocul de transport.
3. Abonamentul incarcat pe card da dreptul la un numar nelimitat de calatorii pana la data de 30.09.2018, cu exceptia elevilor din anii terminali care au abonament valabil pana la data de 31.07.2018.
4. In cazul pierderii/ furtului/ deteriorarii cardului de transport se poate emite duplicat. Conform Hotararii Consiliului Local nr. 158/2017, costul primului card este suportat de CTP Cluj-Napoca. Costul noului card, emis in locul celui pierdut/ furat/ deteriorat, va fi platit de detinator, iar abonamentul se va transfera pe noul card. Pierderea sau furtul cardului se va anunta telefonic, in cel mai scurt timp, la numarul 0758-082144 sau 0264-430874.( Numerele sunt afisate si pe automatele din statii). Cardul va fi blocat.
5. Toate modificarile care survin ulterior emiterii cardului vor fi solutionate la Centrul Ticketing de pe Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 79A de catre titularul cardului astfel:
-pentru modificari de linii ( dintr-o linie urbana in alta linie urbana) se va prezenta doar cardul.
-pentru modificari de pe o linie pe doua linii se va prezenta cardul insotit de o adeverinta eliberata de unitatea de invatamant cu mentionarea liniilor pentru care se face aceasta modificare.
6. Informatii despre validarea cardurilor si despre sistemul de ticketing se gasesc pe site-ul www.ctpcj.ro si pe toate automatele de vanzare a titlurilor de calatorie, accesand butonul „Informatii” de pe ecran.
1. Pana la primirea cardului de transport contactless elevii pot circula cu abonamentul de anul trecut, cu exceptia elevilor din clasele 0 (zero), a-V-a (cinci), a IX-a (noua) care vor circula cu carnetul de elev vizat la zi.
2. Cardul de transport trebuie validat la fiecare calatorie utilizand validatoarele din mijloacele de transport in comun sau din statii, prin apropierea cardului de zona marcata cu cercuri concentrice. Abonamentul este valabil si pe alta linie decat cea pe care este abonamentul, dar numai pe TRONSONUL COMUN al celor doua. Pentru validare trebuie apasat butonul „TRONSON COMUN” aflat pe ecranul tactil al validatorului, inainte de a apropia cardul pentru validare. Validarea pe tronson comun se poate face doar in mijlocul de transport.
3. Abonamentul incarcat pe card da dreptul la un numar nelimitat de calatorii pana la data de 30.09.2018, cu exceptia elevilor din anii terminali care au abonament valabil pana la data de 31.07.2018.
4. In cazul pierderii/ furtului/ deteriorarii cardului de transport se poate emite duplicat. Conform Hotararii Consiliului Local nr. 158/2017, costul primului card este suportat de CTP Cluj-Napoca. Costul noului card, emis in locul celui pierdut/ furat/ deteriorat, va fi platit de detinator, iar abonamentul se va transfera pe noul card. Pierderea sau furtul cardului se va anunta telefonic, in cel mai scurt timp, la numarul 0758-082144 sau 0264-430874.( Numerele sunt afisate si pe automatele din statii). Cardul va fi blocat.
5. Toate modificarile care survin ulterior emiterii cardului vor fi solutionate la Centrul Ticketing de pe Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 79A de catre titularul cardului astfel:
-pentru modificari de linii ( dintr-o linie urbana in alta linie urbana) se va prezenta doar cardul.
-pentru modificari de pe o linie pe doua linii se va prezenta cardul insotit de o adeverinta eliberata de unitatea de invatamant cu mentionarea liniilor pentru care se face aceasta modificare.
6. Informatii despre validarea cardurilor si despre sistemul de ticketing se gasesc pe site-ul www.ctpcj.ro si pe toate automatele de vanzare a titlurilor de calatorie, accesand butonul „Informatii” de pe ecran.