•   sugestii@ctpcj.ro
  •   0264-430917

Instructiuni pentru achizitionarea titlurilor de calatorie de la automate

Cumpărare BILETE DE HÂRTIE
1. Apăsați ferm butonul pentru cumpărare/alegere bilete, de pe ecranul automatului.
2. Selectați: Zona, Numărul de bilete și, opțional, tipărirea chitanței nefiscale.
3. Introduceți numerar sau alegeți „Plata cu card bancar” sau din „Portofelul electronic”.

Cumpărare CARD NENOMINAL
1. Apăsați ferm butonul „CUMPARA CARD” de pe ecranul automatului.
2. Selectați titlul de călătorie nenominal dorit: Abonamente, Bilete electronice, Unități de timp sau Sumă fixă.
3. Selectați opțiunile dorite:Zona, Numărul de călătorii, Linii, Perioada, etc. Apăsați butonul „Continuati” când se solicită și, opțional, „Chitanta” pentru tipărirea chitanței nefiscale.
4. Introduceți numerar sau alegeți „Plata cu card bancar” sau din „Portofelul electronic”.

Reîncărcare CARD NOMINAL și CARD NENOMINAL
1. Apăsați ferm butonul „REINCARCARE CARD” dacă dețineți deja un card de transport.
2. Introduceți codul PIN (PIN inițial este 1234 și poate fi modificat din „Consultare Card”).
3. Apropiați cardul de zona de reîncărcare și țineți-l nemișcat pentru identificare cât timp este afișat mesajul „Cardul a fost citit. Mențineți cardul pentru procesare apoi indepartati”.
4. Îndepărtați cardul de zona de reîncărcare a cardului.
5. Alegeți titlul de călătorie dorit parcurgând toți pașii din meniul afișat. Alegeți după caz: Abonamente, Bilete electronice, Unități de timp, Sumă fixă, apoi selectați Zona, Numărul de călătorii, Linii, Perioada, etc. Apăsați butonul „Continuati” când se solicită acest lucru.
6. Introduceți numerar sau alegeți „Plata cu card bancar” sau din „Portofelul electronic”.
7. Reapropiați cardul de transport de zona de reîncărcare, pentru salvarea titlului de călătorie pe card. Țineți cardul nemișcat în zona de citire, câteva secunde, până la afișarea mesajului „Succes. Informațiile au fost scrise cu succes. Îndepărtați cardul.” Nu îndepărtați cardul înainte de finalizare.
8. Consultați cardul la validatoarele din stație, pentru a verifica încărcarea corectă.

Efectuarea corectă a plății
Plata la automate se poate face cu bancnote, monede, card bancar și cu suma din Portofelul electronic încărcată pe cardul de călătorie. Automatul acordă rest.

După alegerea titlului de călătorie dorit și afișarea prețului, procedați asfel:
- Introduceți bancnotele pe rând, după apariția luminii de culoare verde în fanta superioară. Utilizați numai bancnotele acceptate: 50 lei, 10 lei, 5 lei și 1 leu.
- Introduceți monedele în fanta corespunzatore cu atenție, fără grabă. Utilizați numai monedele acceptate: 50 bani și 10 bani.
- Pentru plata cu Card Bancar sau din Portofelul electronic, apăsați butonul corespunzător din partea dreapta jos a ecranului și urmați instrucțiunile afișate pe ecran și pe POS.
- Ridicați din tăvița de livrare restul, chitanțele și produsele comandate.

Vă rugăm să nu folosiți bancnote șifonate, îndoite, rupte sau murdare, existând pericolul de a se bloca. Nu introduceți alte obiecte în fantele pentru plăți.
INFORMATII SI RECLAMATII: 0264 430874; 0758 082144
www.ctpcj.ro; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

CTP Cluj-Napoca

Compania de Transport Public Cluj Napoca SA este subordonată Primariei Municipiului Cluj-Napoca. Compania prestează servicii către populaţie, principala activitate fiind transportul de persoane în municipiul Cluj-Napoca şi în zona Metropolitană.

Buletin noutăţi

Abonati-va pentru ultimele stiri.

Va puteti abona pentru a primi actualizari legate de una sau mai multe linii. Detalii aici.

Căutare

Contact

B-dul 21 Decembrie 1989 Nr. 128-130, 400604
Cluj-Napoca, Cluj
sugestii@ctpcj.ro
0264-430917
Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.